Onsdag

Nu är det onsdag och de betyder bara en sak, greys anatomy!! me love.
idag är det sista dagen som jag behöver plugga, sköönt. Jag klarade franska provet, huuur skönt som helst!
överlycklig blev jag, hihi. nu ska jag sätta mig och plugga nästa prov, fysik. urs, menmen bara att ta tag i skiten.

Idrott hade vi i skolan idag, skulle försöka slå rekord i att springa 2,5 km, då vi testade samma sak förra året. haha inte så svårt för min del med tanke på att jag sprang 2,5 km på 17 minuter förra håret. haha. Idag klarade jag de på 14, inte den bästa tiden menmen, jag slog ju ett personligt rekord.

Nu ska jag sluta babbla och komma igång med pluggandet, och jag lovar att imorgon kommer jag igång med superbloggandet för då är de slut med massa prov, iaf i 2 veckor! dagens kommer senare :)

PUSS and LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0