New week

Hallå allihopa :), stressad start på ny vecka så jag tror tyvärr inte att de blir någon Träning idag, men jag är inte 100 än, ganska sugen på att ut o powerwalka faktiskt :)

Nya vecka och nya tag somsagt, Ska nu också börja med "dagens" igen, så de blir något roligare att läsa min blogg!

Har fått en del kommentarer om min nya header och jag vet att jag har läppar där, o de har kenza också. Är väl ingen idé o säga att jag inte läsar kenzas blogg så ofta och att jag inte visste att hon hade massa läppar där, men ni tror mig säkert inte. Men de är väl inget fel att härmas lite, de är ju snyggt, right??:)

Ajah, nu ska jag äta wook. massa grönsaker och kyckling, jumiiiiie!
Hörs senare

PUSSSS

Massa kändisar när dom va små , jag menar kolla in Tom Hanks härliga frisyr;) haha!!


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag tror dig.

2009-05-25 @ 17:56:45
Postat av: Anonym

Emma, jag tycker att din header är skitfin!

Långtar tills den nya "dagens" kommer :) älskar verkligen dina kläder! hihi ;))

Continue as Emma !! kram

2009-05-25 @ 21:17:41
Postat av: sanna

din blogg är skit fin, tänkte inte på att du "härma" kenza :pp

2009-05-26 @ 20:33:20
URL: http://lifeofsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0