Heeeelg

Guuud va skönt med helg, fast de blir inte till att slappa för min del, upp och duscha imorgon och ner till kyrkan, efter konfirmationen blir de att åka till vänersborg till min morfar där vi ska ha kalas för mig med släkten på mammas sida, sen blir de hem till pappa efter några timmar och där blir de kalas med släkten på pappas sida, kul med kalas men lite småflängit!
För övrigt ska de bli riktigt kul att konfirmera sig  imorn, massa presenter o grejer får man också , haha!

Jätte roligt att så många frågor grejer på mn quiz och jag ska svara på frågorna så fort jag får tillfälle :)

ikväll kanske jag ska vara en liten stund med nine, så inte helt säkert att jag kan svara på frågorna ikväll

PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0