Hair repair

Nu va de klippt, inte världensmegaskillnad, fast de känns ju! Sitter nu med Schwarzkopf gliss hair repair i håret, för att de ska bli ännu bättre, riktig toppendag för mitt hår;) haha.

Ett tips är att använda Hårinpackning 3-5 dagar i veckan, då de ska värka 20 minuter per gång. Ni kommer faktiskt märka skillnad, för ungefär ett år sen höll jag på med de, och de blev mycket starkare, vackrare, glansigare och mer volym, + att de tålde mer! Så de tycker jag att ni borde prova:)
Den som jag har
(den lilla burken på bilden) kostar ändast 74 :- på hm, inte så himmla dyrt faktikst!

Nä nu ska jag sätta mig och plugga lite, vi hörs senare :) PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0