söndagkväll

haha, gilar bilden och systers shorts!!
dansat i 3 timmar idag , gick väldigt bra måste jag säga:)
igår åkte frida till tyskland så jag och mor får klara oss utan henne ikväll, hihi.
sen när jag kom hem efter dansen väntade min lilla mor på mig,
Hon va på spa igår så hon hade med sig massa goa badoljor och krämer hem :)
hon hällde upp ett varmt bad till mig där jag fick ligga med ansiktsmask medans hon gick och handlade.
Så nu håller hon på ute i köket, men pepparbiff och grejer, och jag bara sitter här och känner mig megafräsch, med nyrakade ben och alldels babylen hud.
Nu blir det snart lyxmat , efter de ska mor ge mig både rygg och ansiktsmassage, GÖTT!
Ska nu sätta mig och svara på alla era frågor :)

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Creutz

Snygging =D

2009-03-29 @ 20:26:19
Postat av: Anonym

vart har du kööpt shortsen ? :P och hur mkt

2009-03-30 @ 16:36:06
Postat av: lisa

hahah vart är dem förbaskade shortsen ifrån, ingen av er 2 grahn svarar :(

2009-03-31 @ 23:18:57
Postat av: Aylin

Porr unge :d<3

2009-04-01 @ 20:35:00
URL: http://givemesomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0