Slappaaa

Skönt att slappa:), springrundan gick bra:)
nu ska jag snart äta min andra naturdiet för idag, choklad !:)
Inte långt kvar till påsklov nu tjejer och killar, sköönt!
hela denna vecka har vi typ "temavecka" på våran skola, så vi ska göra massa "roliga" grejer.
Onsdag ska vi åka till göteborg o gå på kulturmuseum o grejer, ska faktiskt bli intressant :)
Någon som har något speciellt planerat för lovet då?:)
för min del blir det bara att ta de lugnt, parta med kompisarna och göteborg. Nu kurrar magen, och snart är det vänner på tv, någon som gillar de?
jag älskar chandler, han är bara för bra:D, hörs senare !


PUSS LOVE

Kommentarer
Postat av: mimie

träffa mig på onsag då?:)

2009-03-31 @ 16:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0