HOME SWEET HOME

Heej bloggen:)
Pappa skulle hem och betala räkningar så då följde jag med, tänkte att jag kunde passa på att skriva ett litet inlägg, men snart ska jag ut till stugan igen och sova där tills imorgon.

Helgen har varit underbar, igår träffade jag bruno och axel en stund, idag träffade jag simon,martin,tobias och jakob på fenix så de är inte helt dött där ute, haha:) Massa sol och båtåkning har de blivit. Ska se om jag kan få lite bilder av min far som jag kan ladda in imorgon. kommer hem vid 3-tiden och försvinner mot göteborg vid 6-tiden, och då får jag äntligen tillbaks min kamera, och då ska ni få lite bilder från veckan innan denna :)
En aning kanelbulle har jag blivit, men jag har fått börja om totalt med mitt ansikte, flådde av allting efter att jag brände mig så förra tisdagen , men thats life, har allt lite färg där nu också:)

nä nu ska jag kila igen, bilder kommer imorgon I PROMISE!

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0