helt slut!

Sitter/ligger nu i soffan här i mitt "andra" hem i göteborg, hämtade stackars hugo(lina) hos veterinären, han har blivit kastrerad, usch jag tycker verkligen synd om honom! men nu är han mycket snällare, fast aningen femenin, haha nejdå :)

Imorgon blir de hem till Trollhättan igen och ta de lugnt med syster, sista dagen innan hon försvinner upp till strömstad för att sommarjobba i stortsett hela sommaren, urs vad jag kommer sakna henne! Men de är väl bara att vänja sig med tanke på att hon antagligen flyttar hemifrån snart :) sen blir de väl till att  ladda upp för tjejmiddagen som jag ska ha på onsdag, riktig mys! mimie och johanna från göteborg tog sig till och med tid för att komma, så de blir kul, och bilder kommer :)

Nu är jag helt slut, (som ni ser på bilderna nedan),  så nu blir de SATC maraton mer käraste syster och mor!

HÖRS SENARE

 

Kommentarer
Postat av: älskling

din näsa ser ihoptryckt ut där :)

2009-06-18 @ 22:52:53
Postat av: Emma

ja, de är den också haha;)

2009-06-19 @ 00:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0