Goodmorning people

Nu har jag sovit ut, och är superladdad för att slå alla i klassen på bowling haha! säh
Ska snart sticka ut till bussen med tanke på att de regnar ute så de blev ingen promenad för mig inte! Efter bowling och middag med klassen så ska jag ut på stan några ärenden, efter de göra iorning mig för kvällen då jag ska upp till skolan och servera middag inför 9ornas avslutningsmiddag med föräldrar, haha :P så jag är väl hemma vid 22-23 ikväll kanskse. Ingen aning om jag kommer hinna blogga, men jag ska försöka hitta en lucka där jag kan sätta mig vid en dator i 5 minuter, om inte annat får jag väl skriva ett inlägg från mobilen, inte världsroligt, men de funkar !:)

Sålänge får ni klara er med de här, och skratta åt den här "nya" bilden :)


Kommentarer
Postat av: emelie

eftersom du tar bussen ner till stan?:) vart i trollhättan bor du :)

kram

2009-06-10 @ 11:41:05
Postat av: Stiiina

vafasen. bowla?? vi prata om hjärnan och såg klipp från nån norsk film som var "jäääääätte braaa" enligt susanne ;)

2009-06-10 @ 22:25:24
URL: http://baaraastiinaa.blogg.se/
Postat av: elinorre

kan du lägga in en länk med din spotifylista så man kan trycka upp och lyssna på din:) pusshej

2009-06-11 @ 15:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0