Bookwriter?

Sitter här och funderar på om jag verkligen ska göra de som jag har högst upp på listan att göra just nu!
För något år sen höll jag på att skriva en bok, skrevb ungefär 7 kapitel med 4 A4-sidor i varje kapitel, men USB-minnet som jag hade boken på gick sönder, och filen/boken gick förstördes. Men jag har aldrig haft orken till att börja skriva den från början.... Men nu har jag suget, en del av er vet att jag älskar att skriva och att jag helst skulle vilja jobba som journalist... Och jag älskar verkligen att skriva, lite därför jag bloggar , haha;)

Så vad tycker ni, jag vet verkligen inte hur jag ska göra :)

PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Stiiina

den vi satt och läste på kusten?

saaknaaaa!<3

2009-06-13 @ 01:09:36
URL: http://baaraastiinaa.blogg.se/
Postat av: Josse

Skriv så länge du känner för det. Det är inte bra att hålla inne saker som kan bli skitbra :)

2009-06-13 @ 14:15:00
Postat av: emma

jag tycke rud ska skriva den :D

kan inte du lägga in en bit av den här isf:) ?

2009-06-13 @ 18:18:39
Postat av: S

Varför går du inte Journalistik inriktning på gymnasiet :O

2009-06-14 @ 08:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0