sunday

Sitter nu på min "systers" rum och lyssnar på the kooks, hur bra som helst:)
Denna dag har jag spenderat i matildas hår, haha. Gjorde slingor på henne och i mitt hår satte jag blondspray, har hört att de ska funka,  sliter gör de men de är billigare än slingor:) finns att köpa i de flesta mataffärer, står vid hårfärger.

Nu ska jag gå och skölja ur inpackningen som jag har i håret, sen blir de till att börja packa sig mot bilen, åker nämligen hem till trollhättan, blir att ta bussen för nu har tågen slutat gå... sjukt jobbigt för de kommet ta 30 minuter längre tid, så jag är i trollhättan vid 11 tiden ikväll. Nu ska jag ladda in dagens och gårdagns dagens !

hörs sen.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0