past is past

Hej mina kära läsare!

Efter att jag varit sliten och seg hela dagen drog jag mig till duschen, sen stod jag bara där en stund, medans jag kände vattnet rinna ner från kranen, över mitt hår och ner över min kropp så kändes de helt sjukt.... kändes som om allt åkte av mig. Jag stängde av vattnet virade in mig i en handduk och kollade mig själv i spegeln och tog ett djupt andetag, jag är på rätt väg, och jag är supernöjd! 2 steg åt rätt håll! mer säger jag inte :)

Imorgon kommer min syster hit, och då blir de fotografering för hela slanten, saknar henne något enormt,, lite mer än alla andra gånger hihi.
nä nu ska jag fixa mig lite, för mimies friends kommer hit ikväll så då blir de filmnight.

hörs senare :) PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är det vackraste jag har sett!

2009-07-31 @ 04:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0