Mys hos nine!

Har nu suttit hemma hos nine i 3 timmar och vi har pratat i ett!! Är alldeles skummig i munnen, haha:)
Nine är nog bland de goaste människorna som existerar, påtal om att vara kärleksfull och så, har fått några kommentarer om att jag ger tykna blickar och ser arg ut när jag går på stam. Det är verkligen inte meningen, vet inte varför men jag har märkt de själv. ibland när jag ser mig i en spegel på stan, så ser jag väldigt allvarlig ut, nu ska jag istället limma på ett leende och le mot varende kotte jag möter, haha. Kanske inte riktigt, men bara så ni vet, det är inte meningen att ge er blickar, hehe:)
Nu ska jag mysa vidare med my lovely nine, skriver när jag kommit hem :)

You guys are my angels !

PUSS

hittade en inte fullt så ny bild på mig, här på nines dator, hehe:)

Kommentarer
Postat av: ninis (:

sötnos, älskar dig<3

2009-07-16 @ 00:01:46
Postat av: Emma

Men sån är jag med! jag går typ på stan och tänker "men shit avd sura alla ser ut då" och när de tittar på en så får man värsta blicken känns det som. Och sen går man förbi en spegel och inser att man ser lika sur ut själv, lite pinsamt faktiskt.

2009-07-16 @ 01:37:51
URL: http://killedbysweetenemies.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter bra de! hoppas att de funkar bara hehe..

2009-07-18 @ 22:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0