idoler vi glömt bort!

Vet inte om ni kollar på idol, men jag brukar/brukade göra de, tycker de är ganska roligt:) men jag satt och lyssna på spotify och så blir de en såndär reklampaus, och då är de någon daniel som börjar prata, och jag hajjar till, för jag känner igen hans röst extremt väl! så jag trycker på ´hans nya album d-day och de visar sig att de är den gamla idol-vinnaren Daniel Lindström! Sen kom jag på ett gäng Idol-vinnare och idoler som kom på andra plats som vi glömt bort !
Måste säga att jag gillar daniels röst , lyssna så tror jag att ni håller med:)


Daniel Lindström, vinnare idol 2004
Sebastian Karlsson, 2 plats idol 2005
Marie Picasso, vinnare idol 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0