full day

Hej kära läsare!

Har nu tvättat bort sminket, tagit på mig myskläder och för första gången på hela dagen slappnat av! Fullt ös hela dagen, men vad gör man inte för sin syster som fyllt 18 ?:)
Av mig fick hon en tavla med en bild på mig och henne, sen fick hon massa annat kul också, fast min present var ju bäst då, haha säh;)
Efter kalaset hos min far åkte jag, syster och mor till göteborg och nu sitter jag här med mina kära systrar och ska ha lite sex and the city maraton, visserligen har jag redan sett alla avsnitt men varför inte se dom igen ?;)

Imorgon kommer barnbidraget, säger bara en sak, FYNDA! hehe, sen blir de öland på onsdag då:) men jag hinner allt slänga in en del inlägg innan jag åker!
Imorgon ska jag och systrarna också försöka ta lite bilder hade vi tänkt :), får se om de blir något användbart som jag kan lägga in här på bloggen :)

Nu ska jag sluta skriva och kolla tv istället!
Hörs imorgon, pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0