Feeling good

Idag är mitt humör på topp, och jag är suuuuperglad !:) Känner mig som mitt gammla jag igen, vilket är något bra! Ska snart åka och handla in massa mat för ikväll kommer familjen gråsjö hit för att grilla och så , riktigt mys!
Men innan de ska nog jag och min syster försöka klicka av några bilder, känner att de är dags med lite uppdatering på bilder :)

Idag åt jag nog den godaste frukost som jag ätit på riktigt länge, för er som vill veta ;) nä men jag tänkte berätta hur jag gjorde den, och så tycker jag att ni ska testa den. Iförsig så är smaken som baken-delad, men jag äälskar den!

Du tar 2 knäckebrödsskivor, och på dem lägger du ett hyffsat tunt lager keso, sen tar du på lite svartpeppar, bara för att få mer smak. Sen på med paprika, och till de en smoothie då du mixar: 1,5dl vatten, 1banan, 2dl hallon!

Nu ska jag kila och fixa mig lite!

`PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0