Överby

Nu sticker jag ut till överby för lite julshopping, bilder m.m. kommer senare :)


Kommentarer
Postat av: karin

hej! först måste jag bara säga att din blogg är jätte bra och att du är skitsöt ! :) haha , sen har jag en fråga också. jag älskar din hårfärg, och jag funderar på att färga håret så. Jag såg att du hade haft blont hår innan du färgade till den färgen du har nu. jag är blond, så jag undrar vilken färg/färger du använde och om du färgade hemma eller hos frisören.

ha det bra , kram.

2009-12-19 @ 13:49:32
Postat av: emelie thorstensson

hej emma snälla svara på den här frågan idag! behöve rverkligen svar fö rks abaka pepparkakor imorn. såg på bilderna i inlägget där du bakade pepparkakor med din kompis, vart har du köpt glasyren? :) finns det i färgerna, rött grönt och vitt? kramar :)<3

och du har välrdens bästa blogg!!

2009-12-20 @ 12:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0