Monday

Hej alla läsare !:)

Ska börja med att be om ursäkt för en dålig blogghelg, men det har varit full rulle heela tiden. Har precis druckit en kopp kaffe, och hoppas nu på att jag ska piggna till så att jag ska ha orken till att plugga lite till. Ska sätta mig och skriva en bokrecension och svara på massa miljöfrågor. Inte kul dehär! Det är verkligen fullbokat varje dag nu fram till fredag, helt sick verkligen! Så nu ska jag sätta mig och plugga lite till, men först försöka blogga lite. Är det någon som har några idéer för min blogg, så maila gärna till [email protected].

KRAM


Kommentarer
Postat av: Antonia

ja, det är sinnes mycket i skolan nu.

om det är till ngn tröst har jag fem prov, två inlämningar och en redovisning denna veckan.

vad jag älskar skolan!!

2009-12-07 @ 20:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0