Kaos

hej läsare !

Anledning till att jag inte bloggat något vidare idag är för att jag och min syster fastnade i göteborg imorse. Skulle ta 10:12 tåget hem, men eftersom det varit halv snöstorm i trollhättan så kunde inte tågen gå.. suck.
Då fick vi gå bort till hållplatsarna för ersättningsbussar, och eftersom det var annandagsjul idag så var det inte många buss-chafförer som jobbade. Så vi fick stå i 2 timmar och vänta på den jädrans bussen, sen tog det drygt en timma hem. När vi kom hem var det fort hem och fräscha till sig, och sedan direkt till farmor där det blev julbord, tradition att äta julbord på annandagen. Mysigtmysigt :)

Så nu har jag återhämtat mig, har äntligen fått tillbaka känseln i tårna, MEN nu blir det ut och skotta lite snö, allt för att få lite träning, right ?;) haha.

Vi hörs om en liten stund igen!

hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0