dagens fråga 6december

är det inte jobbigt att gå powerwalks med hugo haha jag menar när han stannar och nosar eller när han ska kissa och så? Nej inte så, han kissar inte så himla mycket nu när han är kastrerad.

 

när du är ute och går vart brukar du gå? Väldigt olika, runt kanalen brukar det oftast bli.

 

Hur ser nyår ut för dig? Och var ska du fira jul? På nyår är jag i trollhättan och på julafton är jag i billdal. Har inga speciella planer för nyår än.

 

ska du va lucia i år? Nej det ska jag inte vara.

vet du vart det finns svarta cykelbyxor att köpa? Nej tyvärr!

Hur gammal är du och din syster? Jag är 15, min syster är 18

tio favoriter när det gäller allt ätbart, numera alltså börja med ett och sedan till tio.

1. Glass- strawberry cheesecake

2. Godis, speciellt röd/gula döskallar

3. choklad

4. kanelbullar

5. chrunchy (en slags flingor) med vanlij youghurt

6. pizza

7. Mcdonalds

8. kärleksmums

9. muffins

10. kladdkaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0