dagens fråga 28/12

vad har du för nyårslöften? Det har jag inet äns börjat tänka på , haha :)

 

Har du någon pojkvän? Nej

 

tycker du verkligen att flatbröd är gott? Jaa!

 

vad menas med i-landsproblem i sammanhanget om man nu inte vet mellan vilka klänningar man ska köpa. Ett problem som är oväsentligt om man jämför med andra problem i världen. Tex: Här i i-länderna så bryr vi oss om hur många kilon i veckan vi ska gå ner, medans man i u-länderna försöker överleva en dag

 

du tränar väll inte varje dag?:O som idag typ när du va i gbg? Nej det gör jag itne, däremot så har jag varit på stan och gått mellan 10-7 så jag ser de som en lite träning, haha ;)

 

tror jag såg dig äta på burger king i gbg idag, va det du?:) elr vart åt du och nine? Satt på doncen och tog en dricka med ninis :)

 

Vilken typ av killar gillar du? Stil mm. Killar med bra stil, skön humor, med ett varmt inre!

 

vad ska du anväönda för kläder till våren? eller vad tror du kommer bli modernt och så :)? Jadu, det är en svår fråga. Randigt kanske kommer tillbaka, skinnjackor i alla möjliga varianter, m.m.

 

köper ni ofta färdiga sallader, alltså sånna i påsar som ni kanske sedan tillsätte rnågonting i? ja det brukar vi faktiskt göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0