dagens fråga 26/12

Vad är flatbröd för något? Det är som ett väldigt tunt knäckebröd, som ett rån fast fullkorn.

når du upp till modellagenturernas krav runt midjan? Yes

har du några tips på nyttiga mellanmål, efterätter? Frukt, fruktsallad

äter du läkerol som mellanmål eller efterrätt? Som godis :)

när powerwalkade du sist och när gjorde du styrketräning? du skriver aldrig om det i blloggen längre. Jag powerwalkar varje dag, då jag ska gå ut med hunden och styrketräning varje kväll. Vill inte att min blogg ska bli så focuserad på vikt och träning.

har du kännt/sett någon skillnad på din kropp sedan du började ? hur lång tog det innan du såg det i så fall? yes, ungefär 2 veckor.

först måste jag bara säga att det är väldigt onödigt med alla vikt-frågor eftersom du redan sagt att du inte svarar på sånt =)
sen tänkte jag bara fråga hur du fixade håret så vågigt på bilden :D (alltså till detta inlägget )
Älskar din blogg, kram.
Tack! Vågtång från obh-nordica. Köpt på elgigantet och kostade runt 500kr.

hur många flatbröd brukar du äta till frukost, för dem är ju inte så mättande direkt. olika, brukar ha keso och kalkon på och då är dt mättande. Så 2 stycken typ 

Kommentarer
Postat av: hanna

spelar det någon roll vad du har för midjemått.:S orka att folk är så fixerade vid det. nån centimeter hit o nån centimeter dit, spelar det någon roll!?

2009-12-27 @ 09:25:08
URL: http://hannajosefssons.blogg.se/
Postat av: sandra

alltså shit kan ALLA sluta fråga en massa vikt frågor och hur mycket hon tränar hela tiden!? VAD FAN ÄR DET MED ER. Låt henne va seriöst... ta inte illa upp men det börjar bli sjukt uttjatat..

2009-12-27 @ 10:45:27
Postat av: Caroline

tycker det är bra att du och Frida inte skriver om vikt och träning, det finns redan för mycket sådana bloggar. jag tycker att folk kan vända sig någon annan stans om dem bryr sig om sådant, eller helt enkelt sluta bry sig om hur mycket andra väger, har för midjemått eller hur mycker var och en tränar.

2009-12-27 @ 23:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0