dagens fråga 19/12

Vad kollar du på hos killar? Oj svår fråga. Utseendet kollar man ju på såklart, men de ska ju självklart ha en varm insida också. Gärna bra humor också, hehe :)

 

are u a model?? No

 

vet du var skogshöjden ligger? Haha yes

 

har du bra lokalsinne? Jo det har jag väl

 

hej! först måste jag bara säga att din blogg är jätte bra och att du är skitsöt ! :) haha , sen har jag en fråga också. jag älskar din hårfärg, och jag funderar på att färga håret så. Jag såg att du hade haft blont hår innan du färgade till den färgen du har nu. jag är blond, så jag undrar vilken färg/färger du använde och om du färgade hemma eller hos frisören. Svar: Jag hade jääättteblont hår men färgade det jäättemörkt. Men jag tröttnade på de och ville då färga tillbaka till blont, så jag gick till en frisör i mölndal som gjorde slingor på mig för 900 kronor. Sedan använde jag blondspray som finns att köpa i alla möjliga affärer. Sen har det bara solblekts och så :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hette frisören du gick till?

2009-12-19 @ 20:47:38
Postat av: Anonym

Har du och din syster så rakt hår naturligt eller plattar ni de?

2009-12-19 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0