dagens fråga 11/12-12/12

ska du käka/kläkat godis/sötsaker idag? nope

 

gick du powerwalk idag, för du skriver inte om din träning? Skriver jag inget om träning, så tränar jag inte :)

 

vet du vad man ska ha för mått flr att bli modell, på ett ungefär? Jag kommer inte ihåg faktiskt.

 

vad önskar du dig i julklapp? Massa grejer, kan skriva min önskelista här på bloggen nu i veckan,

 

Vad har du för skostorlek? 39

 

Vad har du fär mobil? Sony ericson, vet dock inte vad den heter mer än så.

 

hur ofta tvättar du ditt hår? Varannan dag, ibland blir det varje dag.

 

Hur håller du din solkyssta hy så brun nu under dem kalla tiderna ? Solar lite då och då, samt solpuder

 

hur lång tid tog det att våga hela ditt hår? 35-40 minuter

 

vad skulle ni vara på eran dansuppvisning? Vi skulle inte vara någonting. Vi hade orientaliskt tema på dansen bara. Ska försöka ladda in lite bilder ikväll eller imorgon.

 

vilka är dina favoritläkerol smaker? Gillar i stort sett alla ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0