Tisdag

hej alla goingar där ute:)

Jag vill bara säga tack till er som läsare och stöttar min blogg :) och för alla goa kommentarer som gör min dag! Sitter nu vid tvn och är allmänt seg, helst vill jag bara sitta kvar i soffan och zappa bland alla kanaler, men nej... nu ska jag städa min systers rum haha! Blir till att sätta på en grym skiva, har inte bestämt mig än ;) och så blir de till att städa, jag ska damsuga, skura, damma, packa ur fridas väskor som hon haft i strömstad och grekland, samt packa in alla rena kläder i hennes garderob. Förstår ni varrför jag gör de? nä inte jag heller haha!
Sen blir de lite pluggning för en gång skull :)
Men jag hör av mig lite senare!

PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Videoblogga! hahaha.. Skriv upp vad du ska säga i "stödord". Vilket gör allt lite pinsammare, än att bara sitta och inte veta vad man ska säga :)För jag vill verkligen lyssna på dina videobloggar. Därför att jag får ta del i hur du pratar och är som person.

Eftersom jag tycker att du är så underbart vacker!

You go girl!

2009-08-26 @ 00:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0