Sista kvällen i Göteborg

fy, jag vill verkligen inte hem till trollhättan igen! Trivs så sjukt mycket  bättre i Göteborg. Fast de kommer bli extremt skönt att träffa alla mina vänner igen, men så fort jag får chansen att åka till göteborg igen så blir de nog så:)

Idag så åkte jag, mimie och matilda in till Göteborg centrum och mötte deras kusin Carolina, och så gick vi på rixfm festivalen, riktigt ball ! , Agnes, Janet, Kim, Alcasar, Andreas Johnsson, sarah dawn finer, emd och MELODY CLUB! så sjukt kul hade vi :)
men imorgon bär de somsagt hemåt igen, sucks... Men min syster kommer hem på tisdag, yeyyy! Imorgon ska jag också till tandläkaren, de lockar inte heller speciellt mycket om jag själv får säga de, hehe. Sen blir de till att ta vara på varende j*vla minut fram till torsdag, då börjar skiten igen!

Nu ska jag dra mig, kanske kastar in ett inlägg snart igen.  och jag vet att jag varit extremt dålig på att blogga de senaste dagarna, men jag har helt enkelt annat för sig när jag är i gbg ;) Men nu blir de skärpning, med träning, bloggning och pluggning!

PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! varför åker du aldrig till the love of sweden city? (sthlm) ?

2009-08-16 @ 23:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0