Monday

Hej allihopa:)
morfar och träffa min kusin och hennes bebis :) och nu äntligen hemma! En otroligt mysig dag, och för mig va de första riktigt skoldagen! Fått mina första läxor också, fyfyfy! Inget jag sett fram emot om jag säger så !
Imorgon försvinner mor min till stockholm i 2 dagar, så jag och syster ska ha systermys i lägenheten :) Blev ingen städning av systers rum idag, men imorgon så!;) haha. Kan inte själv fatta varför jag gör de igentligen men.... hmm, vad gör man inte?;)

Har en ny idé för min blogg, eftersom jag inte har ngt speciellt att prata om i videobloggar, men ni vill att jag fortsätter videoblogga, så jag funderar på att göra dagens och new in som videoinlägg ibland, som lite variering?:)

Nä nu ska jag ta och mysa till mig lite, vilket inbär, sminkborttagning, myskläder och TE! :)
vi hörs!

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

din hårfärg är A W E S O M E :D

2009-08-26 @ 16:19:49
Postat av: Emma

Taaack!:D

2009-08-26 @ 17:08:18
Postat av: sophie

är det du på bilden :o?

väldigt fin!

2009-08-29 @ 17:25:56
URL: http://phiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0