frisk?

Hej allihopa :)

Vaknade imorse med en j**la huvudvärk men ingen feber, ont i kroppen har jag inte längre, så jag är väl halvt frisk? Ska ta och äta lite frukost ta en alvedon och se om de blir något bättre :) Sen tänkte jag ta en mjukstart idag, bara ta de lugnt och kanske ta en liten liten sväng förbi överby, hihi. Pengarna bränner i plånboken!
Får se hur jag mår, om inte annat så åker jag väl dit imorgon :) Nä nu skriker mitt  huvud, dags för mat och tabletter! Låter ju bra ;) haha!
Förresten, för er som vill veta, jag hade en sjuuuuk dröm inatt om att min blogg var med i tidningen och VIPS så hade jag 110 000 läsare`, men de är bara en dröm right ?;)

PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: marielle

sjuuuukt snyggg

2009-08-22 @ 12:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0