SVAR PÅ QUIZEN

Hur tar du på din kajal, alltså vart på öga har du den? Jag tar på min kajal på yttersta kanten av ögat, där jag "lyfter upp" ögat.Vem tog din oskuld? Niklas heter han.Hade du och Martin sex? Nope.Hur många läsare har du om dagen? Allt från 100-300.De pinsammaste du gjort? Dansat inför publik på cypern med glas på huvudet. Det var en föreställning på en restaurang och då drog dom upp mig och satte glas på huvudet och tvingade mig dansa, men eftersom jag aldrig skulle träffa de människorna igen så tänkte jag att jag kunde bjuda lite på mig själv ;).De allra bästa du vet? Beror helt på vad du menar, om du menar mat eller fritidssysselsättning, men de är väl dans. Hur lång är du? 1,74 m.Vad har du för midjemått? 65 cm.Kan inte du skriva ett inlägg om hur du kombinerar mat med träning. Finns många som säger olika och de finns nog tusen som läser din blogg som skulle vilja bli smalare så? Jo det kan jag nog fixa !När blev du av med din oskuld? År 2008, mer säger jag inte.Vad ska man göra för att bli din kompis? Vara snäll och inte snacka skit, nä men de är en svår fråga.När började du blogga & vad fick dig att göra de? Jag började blogga för att jag tyckte att de skulle vara roligt, ÄLSKAR att skriva, och de är alltid roligt att lätta sitt hjärta och låta andra ta del av de. Jag började blogga i början av detta året.Hur ser en vanlig "mat dag" ut för dig? Frukost: 2 dl yoghurt med banan. Lunch: olika. Mellanmål: frukt. Middag: Väldigt olika, helst fisk eller kyckling. Kvällsmat: knäckebröd med keso och kalkon.Hur mycket tränar du? 4-6 dagar i veckan.Vad väger du? 56 kg, men jag ska ner till 53.Favoritklädesplagg? Randig tröja från åhlens.Är du avundsjuk över att Martin har ny tjej, och saknar du det ni hade? Avundsjuk kan jag väl inte påstå, jag tycker det är kul att han har ny tjej. Ibland kanske.Tips för att minska mått i midjan? Situps och bryggan, samt nyttig mat och löpning.Hur lärde du känna Simon? Antar att du menar Simon Kangethe, eftersom han är den ända Simon jag nämnt i bloggen. Jag lärde faktiskt känna honom över msn, men sen har vi ju träffats flera gånger i verkligheten och så, en god vän!Vilken hm brukar du shoppa på när du är i gbg? Alla!! Haha:D.Vad vill du bli när du blir stor? Helst journalist.Vad har du för planer för framtiden? Har inga direkta planer, men drömmen är ju att flytta till America och jobba som journalist.Du har inte skrivit så mycket om träning de sista, har du slutat träna? Har varit lite lat ett tag nu under påsken, men nu kör jag igen.Ditt motto? Mitt motto...hmm, svårt! Njut varje dag, man lever bara en gång!Vad har du för ögonfärg? Grön/brun.Vad har du för mått på dina lår? 54 cm.Hur gör du så att hårstrån du noppat från ögonbryna inte syns som små prickar? Vet inte riktigt vad du menar, men jag har en pinsett liggande framför spegeln så jag noppar hårstrån som växt ut väldigt ofta.Mått på dina höfter, tips för att få mindre? 79 cm, bryggan på sidan.Kan man få plattare mage och smalare lår till sommaren om man springer nästan varje dag som du gör+ spinna ibland och situps? För de första, jag springer inte varje dag, haha. Men de kan du absolut göra, men tänkt på att kosten är väldigt viktig också!När fick du din senaste kyss och vem gav dig den? Nyligen, person säger jag inte, hihi.Din största rädsla? Att dö, tror jag. Eller att mista någon som står en väldigt nära.

Om du ska unna dig något, vad väljer du då? Glass, strawberry and cheescake. Något jag rekommenderar starkt!


Hoppas att ni alla fått svar på era frågor :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: emma

martin är mitt ex, erik är min systers kille, så de va simon, men vi är bara vänner :)

2009-04-27 @ 22:33:59
Postat av: anna

ja okay =) hehe,har ej tittat igenom så noga så visste inte vilka alla var.. men det var nyligen sa du? närdå? alltså jag kanske verkar desperat, men ja tror ja gillar dej!! ååh.. det är så kämpigt, men vill bara veta vilket datum det vr typ eller sådär så jag vet om ja kan chansa eller inte.. ja menar.. om ni kysstes så är det väl mer än vänner? puss

2009-04-28 @ 17:06:13
Postat av: ''anna''

ja okay =) hehe,har ej tittat igenom så noga så visste inte vilka alla var.. men det var nyligen sa du? närdå? alltså jag kanske verkar desperat, men ja tror ja gillar dej!! ååh.. det är så kämpigt, men vill bara veta vilket datum det vr typ eller sådär så jag vet om ja kan chansa eller inte.. ja menar.. om ni kysstes så är det väl mer än vänner? puss

Kom på att ja ville erkenna en sak, jag heter inte anna.. jag är en kille. zry.

2009-04-28 @ 21:59:57
Postat av: Anonym

hej det var jag som frågade om hur man får mindre höfter och du svarade bryggan på sidan.. jag fattar knappt ett ord utav det kan du inte förklara hur man gör?=D

2009-04-29 @ 15:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0