Sunday

jag vet att jag i princip har samma kläder varje dag på bilderna, nästan ;), men jag hade inte med mig så mycket kläder till götet, så de fick bli så.
dansen idag gick väldigt bra, och jag har till och med fått pluggat idag, de gick också suuper :)
imorgon blir det orientering med skolan, och jag går in med 100%, då slipper jag ju springa efter skolan, smart.

klockan bara tickar o tickar, hade tänkt att sätta mig i soffan klockan 9 och kolla någon bra film med mamma och syster, men så blev de inte, haha. ajah, nu ska jag gå och packa mina grejer som ska med till pappa imorn:)
ska svara på frågorna efter de!

PUSS and LOVE

Kvällens oufitt:

Linne: att.
shorts: adidas (thailand)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0