medium

Har nyss kollat på medium, konstigt avsnitt idag!

Springturen gick vääldigt bra, måste jag säga. Många frågar om dehär med att man förbränner mer när man powerwalkar än när man joggar.
Det stämmer väl ganska bra, men när man springer så tränar man också konditionen och det är bra för min dans :)

Efter skolan idag, gick jag ner till skolan och köpte nytt puder och mascara, hittade inga kläder jag var direkt sugna på.
Imorgon åker jag ner till friskis med nine och spinner, SKÖNT!
inga roliga bilder att lägga in idag heller, men de får bli imorn :)
nu ska jag ta en dusch och sedan sova:)

Dagens händelse:"Brangelina adopterar igen" (brangelina=brad pitt&angelina jolie)
efter mycket snack om att de ska skiljas och till och med skrivit på papprena så ska dom helt plötsligt
adoptera ett SJUNDE barn, hmmm. Mycket snack, ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0