G-morning

Gogmorgon alla goa läsare, hihi :)
vaknade här i billdal imorse och hade laddat till 100% att jag skulle ut och sola, men då va de ju mulet, jippii.
så då får de bli att sitta inne och plugga, har sjuuuukt mkt just nu!,
Tisdag: Kemiinlämning, svenskauppsats, fysikprov
Onsdag: franskaprov.
Usch, jag vill inte äns tänka på de, och eftersom jag heter Emma Grahn så gör jag allt i sista minuten, !
Nu ska jag ta och äta lite frukost och sen blir de plugg innan jag och min mor åker hem till trollhättan, då blir de dans för min del !
Har varit dålig med alla "dagens outfitt" men ni ska få se båda, fredag, lördag och söndag senare :)

hur gött ser de inte ut?, vill bara tillbaka till thailand!


PUSS and LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0