First Lession

Godmorgon Godmorgon!

Nu sitter jag på första lektionen, samhällkunskap med världens skönaste lärare.
Efter detta blir det matte, iinte lika roligt menmen. Hade matteprov förra veckan och fick vg, otroooligt skönt. Matte har aldrig varit min starka sida och har alltid legat på g, så det känns riktigt bra faktiskt.

När jag slutat sen så kommer jag sitta kvar i skolan och plugga, och sedan åka hem för att fortsätta plugga, historieprov imorgon urs.
Men jag ska självklart blogga också :) I promise.

Kiss and Hug


Kommentarer
Postat av: Olivia

men jaaaaaaaaaaa, va SNYGG då . inte ens kul! grattis min pulpa föressten <3

2010-10-06 @ 11:31:02
URL: http://oliviazackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0