Dagens Fråga 5/10

vad tycker du om den nya säsongen av scrubs? ;) om du har sett den! jag har inte sett den :)

Vad hade du på dig på skolfotot? Inte för att det är så noga men, vill gjärna se vad du hade och kanske nått tips? Vi har inte haft skolfoto än :)

Angående inlägget Girlsgirlsgirls: Hej! Kanske konstig fråga men vill gärna ha svar, vad är det för choklad? har ni köpt choklad och sen smält det eller? Vi har köpt vanlig blockchoklad och smält det :)

vad tycker du om: grafitti nagellack? både ja och nej. Det kan se lite tråkigt ut ibland.
svarta byxer? Snyyyggt, går att matcha till allt :)
långt hår med fall? myycket snyggt!


vad är ditt favorit godis? choklad

har du sett fam. annorlunda,glee? Nej :)

har du någon favvorit i idol än? Olle Hedberg helt klart!! :) Även alice.

Vad lyssnar du på för musik? Väldigt blandat! Allt från Coldplay, David Bowie, The Kooks, oskar linnros :)

hur ofta skupar du med frida, och hur vet du när du ska gå in? eftersom man måste vara inne samtidigt? så ofta jag kan. Vi brular smsa :)

vad är det första DU kommer göra när du träffar din syster igen? Kraaaaaamaaaa henne!

har du några planer efter studenten? Jag vill gärna resa och jobba :)

Vad går du för linje på gymnasiet? samhäll

Hur ser eran klasströja ut som ni gjorde i nian? Ett tryck där det står "simply the best, fuck the rest"

hur mycket får du i månadspeng? och hur håller du din vikt? Runt 500. Äter det jag vill :)

Jag undrar hur du skulle matcha en stor vit tischa med enkelt tryck ? När jag försöker ser det alltid ut som jag bär en pjamas haha. Halsduk, militärjacka och lacktights :)

vet du vart man kan köpa någon snygg datorväska? Vilken teknikaffär som helst :)

Jag undrar var man kan hitta märket ice, som ditt söta linne är ifrån? Är det en affär/märke och vart finns det? Jag har köpt det i en lite bo tick i stockholm :) Affären hette Ice

vad har du för iPhone? 3g, eller 3gs? 3gs
hur kan ni vara så bruna? (du och din syster)
vad gör ni för att vara så bruna? har du/ni några knep? solarim och solpuder ;)

vilken är din favoritaffär/program/favorirätt?
H&M, desperate houswifes, tacos .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0