Dagens Fråga 2/10

Är du tjejen som festar mycket eller tycker du om mysiga hemmakvällar med vännerna? Både och, jag är väldigt mysig av mig så jag tycker verkligen om mysiga hemmakvällar, men ibland finns det inget roligare än en riktigt partykväll.

Grym blogg! Skulle du inte kunna skriva ett inlägg om hur man ska rensa garderoben ? Kanske låter lite konstigt, men hur man ska tänka, vad man ska slänga/behålla och så vidare. Byter du din garderob varje sasöng elr hur gör du ? tack!:) Haha, jag skulle vilja fråga någon exakt samma fråga, jag är sämst på att rens garderoben, gör det aldrig... hihi. Så tyvärr kan jag inte svara på din fråga :)

Skulle du inte kunna visa din garderob för så man kan se vad som gömmer sig där?? ;) Vilket är ditt favorit plagg i din garderob? Hur kombinerar man det bäst? Jo men visst, kan ju faktiskt filma ett videoinlägg i veckan :)

Jag vet att du bloggar med din iPhone?  Jag kommer in på blogg.se och kan skriva rubrik och allt sånt men sen kan jag inte skriva i själva inläggsrutan. Hur gör du? när du kommer in på den sidan där du skriver inlägget på din iphone så finns det en liten blåtext nedanför "skrivrutan" där det står ÄNDRA REDIGERARE. Tryck på den, sen kan du börja skriva :)

Tycket du killar ska noppera ögonbrynen? menar ibland kan ju killar verkligen ha gör stora ögonbryn, vad tycker du om det? ska dem noppera? Stora ögonbryn kan vara snyggt. Beror helt på hur dem ser ut. Men ajg tycker verkligen inte att det är fel för killar att göra de. MEN absolut inte för mycket så att det blir "tjejform" på dem.

hur många poäng gick du ut 9an med? endast 205 poäng, jag blev väldigt missnöjd då jag vet att jag kan pristera bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0