hahaha

Fick denna fråga som "dagens fråga", men jag tyckte den var så rolig att jag var tvungen att ta upp den(kommersvara på resten av dagens fråga sen)

Tänke bara kolla om detta var sant. Har nämligen hört det, lika bra att få reda på sanningen.

Är det sant att Erika hittade lappar i Fridas rum där det stod hur mycket hon hatade Hugo och att hon tyckte att Hugo var skit jobbig?

Är säkert något konstigt rykte bara.. haha

svar: who is Erika? , och varför i världens namn skulle min syster Frida 18 år, sitta på sitt rum och skriva på en lapp att hon hatar sin hund, hahaha. Nej det är inte sant!! Sjuk fråga, men tack, nu har du förlängt mitt liv med minst 10 år haha. (ett gott skratt förlänger livet)

Kommentarer
Postat av: linn

hahahahah , de var det sjukaste!

2010-01-03 @ 16:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0