dagens fråga 2/1

Vad har du för betyg? Hur många poäng? kolla igenom mitt arkiv så hittar du mina betyg. Jag tror det var runt 200??

när du är sugen på ngt men inte vill välja att äta godis, brukar du gå runt och småäta då haha? Ja, det kan väl hända

vad tycker du om x-cider? Gott, dock lite för sött!

äter du läkerol istället för godis för att det är nyttigare? yes, + att det är väldigt gott :)

kan du äta mkt haha? Haha, ja det kan jag allt. Det kan väl alla?

hur mycket kostade din svea jacka? 3000 kr

vad fick er att döpa hugo till hugo, och vems idé var det? Vi (jag,frida,mor) har de senaste 6 åren döpt våra djur till olika märken, chanel, gucci, diesel, prada, replay osv. Och när vi köpte hugo så tyckte mamma att hugo var ett fint namn, och då kom vi på att hugo boss är ett märke. Så hugos hela namn är Hugo Boss, fast det är lite jobbigt att ropa hela hans namn, så vi säger hugo :)

ska din mamma flytta till göteborg elr ska ni ha kvar lägenheten här i thn? När jag gått ur 9an så flyttar mamma till göteborg, därför står det mellan gymnasie i trollhättan eller göteborg.

brukar du använda sånna här hjärtan <3 när du skriver sms? haha, ja det kan väl hända.

sista bilden i nyårs inlägget är det du? ser ut som de för din jacka är också blå. Nej det är inte jag, det är mimie och hennes pojkvän :)

kan inte du börja lägga in dagen outfit oftare? jo absolut! Jag vet att jag varit extremt lam med de, nu de sista. Men det kommer igång snart igen, speciellt när skolan börjar.

har du shottat ngn gång? Ja, ej bra! 

Är du nöjd med dig själv varje dag eller har du dagar då du känner dig skitful? Jag har mina dagar.

Hur tycker du att du ser ut på en skala 1 till 10? Jag ligger väl någonstans mittimellan :)

Hur känns det att hela tiden få höra att din syster är snyggare? haha, jadu. Tack för påminelsen ;) Nä men jag tycker själv att hon är mycket snyggare, så jag blir inte speciellt ledsen. har börjat vänja mig med att många människor dregglar efter henne, haha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad många gånger frågan om din syster kommit upp! Hur kan man ha mage att säga att din syster är snyggare!? Det är hon ju inte alls. Du är ju minst lika fin som henne! Ni är fina båda två, väldigt lika och olika på samma gång. Stå på dig!

2010-01-03 @ 10:03:14
Postat av: rebecca

jag själv tycker du är mycket finare än din syster :)

2010-01-03 @ 13:06:29
Postat av: aaaa,

ni är ju fina på olika sätt,

2010-01-03 @ 13:24:01
Postat av: anna

går du bara i nian eller missuppfattade jag allt? :O

och du och din syster är lika snygga båda två! :)

2010-01-03 @ 13:44:59
Postat av: frida

du är mycket finare! :D

2010-01-03 @ 14:10:37
URL: http://fridafridafrida.blogg.se/
Postat av: ELIX:

måste bara säga, vem fan är så rubbad att man ställer en fråga som den sista?!

2010-01-03 @ 14:36:53
URL: http://elix.devote.se
Postat av: Sanningen.

Vill göra en sak väldigt klar för Dig, Du är den vackraste av Er två. Både på insidan och utsidan.

2010-01-03 @ 16:17:58
Postat av: Linn

vaa ? jag tycker både du och din syster är superoo fina ! ni har så rooliga näsor , så breda där uppe vid ögonbrynen. jättegööll !

2010-01-03 @ 16:29:09
Postat av: Ida

Jag tycker nog faktiskt att du ser bättre ut. Fast ni ser bra ut båda två.

2010-01-03 @ 20:59:24
Postat av: Anonym

både du och din syster är kickass snygga.. men du är snäppet snyggare!

2010-01-04 @ 00:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0