Answers

det där linnet som du har med en bild på beatles och som är väldigt uringat i ryggen, jag har oxå ett sånt linne men jag vet inte riktigt vad jag ska ha till. om jag är i skolan kan man ha bara cykelbyxor/ tightsshorts och det linnet då eller borde man ha något över? jag tycker nog att man ska ha någonting över, för den är väääldigt urringad i ryggen.

Hur är din realtion med din syster? Pratar ni om allt? Vi har en väldigt bra relation och pratar om allting! Vilket är väldigt skönt :)

Vad tycker du om cykelhjälm? Är det töntigt att ha det? Kram! Du har en grym blogg! tack! :) Jag tycker inte det är töntigt, vill man ha cykelhjälm så ska man självklart ha det. Väldigt smart med tanke på att det kan gå riktigt illa om man ramlar med cykeln eller liknanade.

Vad tycker du om födelsemärken o leverfläckar? Typ sånna som är ganska stora? Tycker det är vackert, då det är unikt :)

vad kan man ha till en transparent skjorta? Höga jeans/tights med buister.

vad kan man ha till tights med skinndetaljer? Bara tshirt med skinnjacka och converse är väldigt snyggt!

säg 5 skönhetstips? 1. Sköt naglarna (det gör inte jag), 2. Borsta tänderna, 3. Böj ögonfransarna (får ögonen att se mer öppna ut), 4. Sminka er så naturligt som möjligt. 5, Sköt håret, då det gör väldigt mycket för ens utseende.

vad ska man äta och dricka för att få fint hår? jag har ingen aning. Tror bara att sånt är myter. Borstar man håret, duscar inte allt för ofta och undviker att utsätta håret för platttång, fön eller locktång.

hur ska man andvända puder och concealer för ett bra resultat? Svårt, har inte lyckats hitta något bra puder faktikst. Isadora som jag använder just nu, är faktiskt ganska bra :)

har du tjockt hår? det är så fint! Ja hyffsat :) tack !!

hur trivs du i skolan? hur lång tid tar det dit? ska du gå kvar där? Jag trivs jääättebra! Från trollhättan tar det ungefär 20 minuter till tåget, 50 minuter på tåget och 15 minuter promenad till skolan från tågstationen. Från Billdal tar det 5 minuter till bussen, 35 minuter på bussen och 10 minuter promenad till skolan :) jag tänker absolut gå kvar!

jag undrar lite om hur det är på din skola, vad jag har förstått så har ni väldigt korta dagar? stämmer det? och isåfall varför, och hur tycker du att det funkar? anledning till att man har så korta dagar på kitas är för att dem har tagit bort alla håltimmar och luncher. Våran längsta rast är på 20 minuter. Så maten serveras efter skoldagen :) Jag tycker det fungerar jättebra!

Har du några komplex på/över din kropp ? Nej inte för tillfället :)

Kul att du har släppt den där lilla "diet"-perioden! Din blogg rockar som den är nu!
Iaf, hur gör du med lunch och så nu när du går på en skola utan det? Eller serveras det lunch efter alla lektioner?
Tack så mycket :) Lunchen serveras efter skoldagen. Jag brukar åka hem med en gång och äta då, men i fortsättningen kommer jag kanske stanna kvar vissa dagar för att äta :)

Har du blekt eller gjort något med dina tänder? nej det har jag inte. Borstar dem, morgon och kväll :)

Skiter du i vad du äter nu? Hur kom det sig att de blev så isf. Ps. Du är såååå mycket finare nu än för ett halvår sedan. Du ser mycket friskare ut. Kroppen behöver mat och när kroppen mår bra syns det! :) KRAM bra blogg! Tack så mycket, !!:) Jag struntar faktiskt helt och hållet vad jag äter. Sen överdriver jag det inte, alltså jag trycker inte i mig mat bara för att jag inte bryr mig. Jag äter det jag känner för i lagom mängd :)

kan du inte visa en video på hur du sminkar dig. eller lite bilder på din garderob? Jo de skulle jag kunna göra :)

5 st måsten i höst? kängor, stickat, pälsmössa, militärfärgat, skinn :)

vad tycker du att man ska slå till på för vinterjacka i år? svårt! Jag vet själv inte vad jag ska ha, så vi får se :)

Har du lagt ner träningen helt eller tar du det bara lite mer lungt?, du har ju sagt att du inte orkar med viktfixeringen längre. jag tränaar om jag har lust :)

Varifrån kommer ringen som du har på dig i videoinlägget här nedanför? jag ska lägga in bilder på alla mina ringar och visa vart dom kommer ifrån :)

vart har du köpt den mysiga tröjan som du har på dig i inlägget "Farfar"? ginatricot.

Hej EMma, Vill börja med att säga att jag är jätteglad att du börjat blogga igen!! När det gäller gummistövlar, tycker du att det bara är "okej" eller snyggt med hunters eller kan man ha stövlar från ett annat märke?? Va roligt :) Jag har ingen koll på vad de finns för märken, men är dem snygga så är det självklart "okej".

Tycker du det är skillnad på personer från Göteborg och personer från Trollhättan? haha, nej ingen större skillnad :)

var har du köpt de tre ringarna som du har till bilden med rubriken "its a secret"? dö läckra. ska lägga in bilder på alla ringar :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Du har en så bra blogg!

Helt otroligt bra, och du är verkligen jätte söt!

2010-08-29 @ 17:34:42
URL: http://byanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0