Dagens Fråga 25/4

vilket är ditt bästa tips för att träna magen? situps och allmän träning :)

vart kommer solglasögonen ifrån du har haft på dig i nästan alla inlägg nedan? H&M i new york. finns i sverige också tror jag :)

Brukar du använda brun utan sol nån gång? Och vad använder du för märke i så fall. nej :)

Hej! Tycker din blogg är jätte mysig och härlig att läsa. Min fråga är: hur du tror att din blogg har blivit så framgångsrik? tackar tackar :) framgånsrik är väl att ta i, och jag vet faktiskt inte varför folk fastnat för den. Har en del bilder osv. Vad tycker ni?

Vart har du köpt alla dina ringar? Oj, många olika ställen. Kan försöka fixa bilder på alla mina ringar och skriva vart dom är ifrån :)

hur kommer det att du säger dynggo det gör man väl inte i trollhättan? haha, jadu. Är i gbg ganska ofta, my låsassyster har sagt de en del, men även amanda så ja, haha!:)

älskar bloggen! förresten röker nån av dig eller din syster? tack! Nej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0