19-20/4

vad är det du ska träna på plus? gym främst :)

har du provat att röka? yes

Hur gjorde du för att få så fint "fejkat hollywoodsvall"? Det blev jättefint! :) jag tog bara en locktång och lockade topparna. Sen drog jag fingrarna genom lockarna och sprejade :) tack!

vilka dagar har du danS? tisdag & torsdag

Hej! Är en ny bloggläsare och jag älskar redan din (och din systers) blogg, Men jag vet inte så mycket om dig. Var kommer du ifrån? Är du också model som din syster? Har du gjort designen till din blogg själv? tack! Hoppas du fortsätter läsa!, jag kmr från Trollhättan, nej deet är jag inte :) Nej det är en tjej som heter Rebecka Bergström som har fixat den åt mig :)

hur många läsare har du om dagen? :)  1000-1400 ungefär :)

Vad tycker du gör en bra blogg? att man är sig själv och skriver lite de som man själv vill, samtidigt som man måste lyssna till vad läsarna verkligen vill läsa om´:)

Grymt bra blogg Emma! När jag fick reda på att du var 94 låg min haka nere vid bröstet, kan jag säga. Trodde du var en bra bit äldre än så!!
Så jag undrar vad du tänkt dig att välja nu till gymnasiet?
haha tack antar jag! Jag ska gå samhäll i gbg, antigen på kitas eller hvitfeldtksa :)

vart är dina vita converse ifrån? :) new york!

har du något sommarjobb? nej det har jag inte. Blir för jobbigt då mamma flyttar till gbg på heltid och pappa bor kvar i trollhättan. Så jag kommer pendla fram och tillbaka väldigt´mycket :)

viker du upp ärmarna på din militär jacka? nej faktiskt inte, får väl se om jag gör det någongång framöver :)

vilket år är du född? 1994

Vad är den finaste frisyren till dom som har kort hår, till axlarna? oj, jag tycker de ärjätte fint verkligen!:) Rakt är väldigt fint, att ha lugg till är också skitsnyggt!


Kommentarer
Postat av: ellen :)

Jag kan inte fatta att du är 94:a :O Du ser mycket äldre ut och du är sjukt snygg! :D

2010-04-21 @ 18:51:01
URL: http://ellenwetterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0