Saturday in gothenburg

Hej allihopa :)

Sitter nu i billdal och har bara en allmänt slapp kväll, skönt ibland! Gårdagen var riktigt mysig, träffade lite folk och så. Idag har jag shoppat med syster min Hittade en massa roliga grejer, men det kommer inte in på bloggen förrän imorgon när jag kommit hem till trollhättan igen, kära lilla trollhättan haha!
Har nämligen ingen dator eller kamera här, så det får bli till att fixa det imorgn :)

Imorgon är det ju dansen igen, det gillar vi!

Har fått lite önskemål om videbloggning, ska försöka fixa det snart igen då:)
Min statistik på besökare har nämligen minskat, vilket jag förstår med tanke på att jag inte bloggar något vidare nu fr tiden, förlåt för de !!

Nä nu blir det lite mat och sen kasta sig i soffan framför tvn :)
Hoppas ni alla får en toppenkväll ! PUSS PÅ ER RARINGAR

 ska fixa lite nya bilder snart också, lite tjatigt med alla dessa bilder som jag lägger upp om och om igen!

Kommentarer
Postat av: sanna

vad dansar du för dans stil? :)

2009-09-26 @ 20:54:49
Postat av: Emma

Jazz/show:)

2009-09-27 @ 17:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0