monday

Hej alla goa :)

Sitter nu och dricker te framför tvn, borde igentligen lagt mig i sängen och sovit vid den här tiden om jag ska orka upp imorgon, men nejnej så blev de inte, haha.
Anledningen till att jag inte bloggat något idag är för att jag slutade klockan 4, åkte och hämtade min packning hos pappa hem och lagade mat, sen bort till medborgarskolans danssal och träffade en tjej som heter Evelina som jag har dansat med igenom alla år :)
klockan 9 var jag hemma igen, efter 4 timmars dans! nu är jag HELT slut och har ont i hela kroppen, träningsverk från gårdagens dans, löpning på idrotten, och 4 timmars dans idag, jag kommer inte kunna komma upp ur sängen imorgon !
Slutar 3 imorgon och då blir de hem och plugga inför mitt första prov på torsdag, sen blir de dans... IGEN, vilket jag gillar ! Men jag ska blogga så fort jag får tillfälle imorgon :)

Nu ska jag dricka upp mitt te innan jag hoppar isäng!
Hoppas ni alla haft en underbar dag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst känns det så skönt med träningsverk?

Då vet man att man har jobbat hårt..

Way to go girl! Keep your head high!

2009-09-09 @ 08:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0