Sunny Saturday

Hur underbart väder är de inte ute??? me love it, jag är på underbart bra humör idag också !:) kan ju nästan inte bli bättre, haha. Solat väldigt mycket nu de senaste 2 dagarna, så jag är en riktig liten pepparkaka snart, sääh , men imorn ska jag pressa också, fast de ska visst bli sämre väder imorgon tyvärr. Sista dansen imorgon innan sommaruppehållet också, både skönt o trist.
Unnade mig godis igår och idag en pizza, hmmm. hur går det med snygg kropp till beach 09 emma?
haha, nä men ibland får man ju faktikst ta och unna sig! Fast nu ska jag ut och ta en rask promenix i 1 timma, så går de ju ett ut :)

Igår var jag ute med lite kompisar på kvällen, därför blev de inget inlägg igår eftermiddag/kväll.

Jag vet att jag varit riktigt dålig med outfit och att skriva inlägg denna vecka, men de har ju varit underbart väder och så har jag varit lite sjuk, o massa annat.
Men nu är de nya vecka, en hel vecka i skolan utan några studiedagar eller orienteringsdagar, så då loovar jag att jag ska bättra mig:), Frida har ju inte heller varit hemma, så de har ju inte blivit de snyggaste outfit bilderna heller.
Men nu ska jag till mamma på måndag och frida är ju där, så de blir ju svenbra !!

Nä, nu ska jag ut och promenixa mig i skogen, hihi. Blir en hemmakväll idag troligen, så en del inlägg får de väl bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0