new haircolour

Sitter nu och kollar mig i spegeln, vet inte om jag är nöjd eller vad jag är :S  helst vill jag väl ha tillbaka mitt mörka hår menmne... 900 kr är inget som jag bara betalade , fyy. Jaja, de blir nog bra:)
satt i 3,5 timmar, seeeeeegt!!! Efter sommaren blir de nog garanterat brunt igen! Ni får se vad ni tycker när ni klickar upp bilden.....
Går tyvärr inte att få de blondare med en gång, mitt hår är redan hur slitet som helst så jag får inte göra mer slinor förrän om 2-3 månader, tror snarare att de blir brunt om 2-3 månader :)
Om ni inte ser så tydligt på denna bilden så kommer de komma bilder senare ikväll efter jag ommit hem, jag, frida, erik och mor ska till slottskogen och ha picknick vid 6tiden, så jag ska sticka ut o få lite sol nu en stund :)

Tyck till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var fint!

fast, det hade nog vart lite finare med lite ljusare, annars blev det bra! ;)

2009-07-02 @ 19:29:51
URL: http://thinkcute.blogg.se/
Postat av: Emma

det blev ju jättefint!:)

2009-07-04 @ 01:50:28
URL: http://killedbysweetenemies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0