Sorry

Ledsen för dålig updatering men, Herregud, denna dag har varit galen. Var tvungen att leta efter min morfar i skogen, som tappat bort sig! Och sedan upp till akuten, som tur är så mår han bra!

Nu sitter jag i Vänersborg hos min morfar, blir troligen kvar här hela kvällen. suck! menmen, imorgon är det nyår, troligen blir det ändrade planer..inget bestämt än.. suck!

Ni förstår, min dag = SUCK!
Menmen, nu ska jag krypa upp bredvid världens goaste morfar och börja kolla på scrubs-season one. MYS!

Ska försöka vara aktiv på bloggen också :)

kram på er!

brunt hår...svårt!

Kommentarer
Postat av: oliii

de skaaaaaaaaa va brunt:D

2009-12-30 @ 18:26:07
Postat av: M

Hur fan kan man vara så snygg som din syster är?! :O du är fin du också och du har en jättebra blogg :)

2009-12-30 @ 18:33:07
Postat av: Anonym

ååhh jaa, brunt ska det va!! skitsnyggt på dig emma! =)

2009-12-30 @ 18:43:01
Postat av: Anonym

BRUUUUUUUUUUUNT SKA DU HA EMMA!!! :DDDDDD

2009-12-30 @ 23:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0