Lördag med julmys

Godmorgon bloggen :)

Vaknade för en liten stund sen och nu har jag precis fräschat upp mig lite, ska ju nämligen ha julpyssel/julgodisbak idag, riiiiktigt mysigt ska det bli!
Och min syster Fridis kommer ju hit också, och hon har kameran laddad och klar, så bilder lär komma in på min blogg idag :)
Dock har vi inte hunnit laga min laddare än, så jag kan inte blogga så mycket. Får se om jag får låna min systers laddare, så att min dator iaf kan få fullt batteri. Sen ska björn somsagt försöka fixa den!

Men nu blir det frukost :)

Har fått förfrågningar om en önskelista, där jag skriver ner vekligen allt man kan tänka sig att vilja ha, allt från bodylotion till ah, något helt annat! Så det kan jag försöka fixa, om ni vill ?:)

KRAMPÅER

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja absolut :)

2009-12-05 @ 16:33:33
Postat av: Anonym

ja :D

2009-12-05 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0