Schoool

Har fått många frågor om hur det är på kitas, om jag trivs i skolan m.m.
Så jag tänkte svara på era frågor här och nu.
Först kan jag börja med och berätta att jag går på Kitas Gymnasium i Göteborg, och jag går samhäll samhäll.
Själva skolan är jättemysig då den inte är speciellt stor, endast 250 elever på varje kitas skola. Det finns tre olika kitasskolor i samma område, då alla elever inte får plats på samma ställe. Så man har delat in skolorna i samhäll, natur osv.
Min klass är übermysig, och jag trivs jättebra. Härlig stämning mellan oss i klassen och även lärarna. Undervisningen är också jättebra. Nu låter det som att allt är frid och fröjd, men än sålänge så har det faktiskt varit så.. 3 veckor in i terminen? Fråga mig om 5 månader så kommer jag tycka det är pina och pest med skolan haha.
Men allt som allt så tycker jag att Kitas är en jättebra skola :)
Lite bilder från klassen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack såjätte mycket!



Jag skall till kitas på måndag och kommer antaligen börja i en av samhällsklasserna. Kanske får jag syn på dig då:)

2010-09-17 @ 18:37:00
URL: http://amandaeleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0