Answers

Vart har du köpt den blåa ringen som du har på dig på outfit 4 i förra inlägget? Den är köpt av min kära kompis arber när han var utomlands. men jag vet inte riktigt vart :)

hur är det att vara syster med en "känd" bloggerska? haha roligt, ingen speciell känsla faktikst. Hon är ju fortfarande samma person.

hur känns det att du inte kommer få träffa din syster på så lång tid? Jättejobbigt, men vi skypar ganska ofta, så det känns nästan som om vi träffas.

vilken är din favoritresa och varför? Resan tll New York i våras. Sjukt häftig stad, och så åkte vi med våra barndomsvänner, och iiiingen resa blir tråkig med dem!

vad vill du jobba med i framtiden? Jag vet inte riktigt, men är lite sugen på psykolog eller liknande.

hur kan man få längre hår utan att använda löshår o sånt? D-vitaminer, solsken, och rätt kost :)

på vilka ställen i sverige har du varit :-)? vad gillade du bäst? oj, svårt. Har varit lite överallt. Jag gillar att vara uppe i Dalarna, runt i skidorterna. Härliga människor, med härliga dialekter haha :)

vad änvänder du för smink? solpuder, mascara, eyeliner, kajal :)

vad gör du när allt känns piss ? Ringer min bästa vän Nine och äter en stor skål glass haha.

hur lång är du? vågar du ha högklackade skor även om du är lång (om du nu är det)? jag är 176 cm, ja det vågar jag. Tycker det är snyggt att vara lång!

vad ska man ha för skor i höst? Kängor, stövlar och boots med klack.

va ska man ha för jacka i höst? dunjackor.

säg tre skönhetstips? sköt naglarna, sov inte med smink och böj ögonfransarna (ser då ut som om ögonen är mer "öppna")

säg en enkel och supersnygg outfit, som dom flesta kan hitta i sin garderob. svarta jeans/byxor/tights, Söt topp, converse eller kängor, skinnjacka, stor halsduk och snygga smycken!

du har jättevackert hår! vad använder du för produkter osv, hur fixar du det? tack så mycket!:) Jag använder inga produkter alls, förutom shampoo och balsam, sällan plattång, sällan hårsspray :)

har du varit i uddevalla någongång? haha ja det har jag.

hur mycket köper du kläder för i månaden ? Brukar bränna hela studiebidraget faktiskt.

hur kom det sig att du börja blogga och hur blev du så känd? Jag började blogga för att min syster gjorde det faktiskt. Jag ser mig inte som känd, men hur jag fått så många läsare är genom min systers blogg, facebook, bilddagboken, andra bloggare :)

Grym blogg! Vad brukar du ha på läpparna för att få dem så fint ljusrosa? Tack, roligt att höra!! Jag har faktiskt ingenting på mina läppar hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0