OhHappyDays

Hej alla goaaa människor där ute!

Idag är jag på toppenhumör! Kom nyss till mammas jobb efter ett frisörbesök..mm.. Blev ingen större skillnad fast håret ser ju fräschare ut. Slingade "utväxten" bara, kände inte för någon större förändring :) Men bilder komemr senare!
Anledningen till att jag är på min mammas jobb idag är för att vi ska ut på stan och sedan vidare till min kusin och hälsa på, och eftersom jag ändå var i stan så kunde jag lika gärna åka hit och blogga ifrån min lilla dator :)

Igårkväll var jag hemma hos min låssassysters pojkvän med lite folk, roligtroligt. Var hemmma klockan 4 imorse, och skulle upp klockan 8.. Det har varit en riktigt tuff morgon ska ni veta! Nu dricker jag maaasssa kaffe, gott!

Eftersom jag inte är hemma så har jag inte min kamera till hands. Så ni får se bilder på mitt "nya" hår senare, även new in, bilder från igår och kanske till och med ett videoinlägg, vem vet!

Senare ikväll blir det nog mys med klassen, coooosy!
Nu ska jag fylla på kaffet!
Kiss and Hug

kaffekaffekaffe♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0