Har Aldrig...

...Varit såhär trött i hela mitt liv!
Heeeeelt slutkörd efter en vecka FULL med plugg, och provet idag gick sådär vilket känns PISS efter allt plugg. Skitsvårt var det! Politik alltså...
Så denna dag har jag inte varit på mitt bästa humör. Pluggningen har tagit upp hela eftermiddagarna och har inte kunnat blogga pga det. När jag kom hem idag somnade jag med en gång men blev väckt av min underbara vän Nine som kom klampades in i hallen, då blev man på topphumör igen :)
Har varit så trött att jag inte orkade ta dagens oufit idag, men däremot ska jag ladda in gårdagens outfit :)
Imorgon eller söndag ska jag svara på frågestunden, så fortsätt fråga. Det kanske till och med blir så att jag svarar ikväll, så skynda er och ställa alla frågor ni kan komma på!
Nu ska jag ladda in dagens outfit somsagt, vi hörs om en liten stund.
Kiss and Hug my dear friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0